0 0

  • تاریخ : 1399/7/13
  • بازدید : 2243
امتیاز 0.00 از 0
پرسش و پاسخ

با سلام خدمت جناب آقای دکتر . من متاسفانه یک مشکل در هنگام تراشیدن دندان برای پر کردن دارم و اون عق زدن و حالت تهوع است . من دیروز برای پر کردن دندان به دندان پزشک مراجعه کردم . هنگام تراشیدن دندان به شده عق زدم . این مساله واقعا من رو اذیت میکنه . البته این مطلب رو هم بگم که مشکل عق زدن من به خاطر فرو بردن ابزار دندانپزشکی در دهانم نیست و من با آنها مشکلی ندارم . مشکل زمانی آغاز میشود که پزشک دندانم را میتراشد و همان لحظه ته حلق من آب جمع میشود و به شدت حالت تهوع به من دست میدهد البته ساکشن در دهانم بود ولی شاید 20 الی 30 درصد اثر داشت . العان من چند تا دندان دیگر هم دارم که باید آنها را پر کنم و نمیدانم که اگر این مشکل حل نشود باید چه کنم . البته مطالبی در اینترنت وجود داشت مانند مکیدن قرص سنجد ولی نمیدانم تا چه حد این مطلب درست است . ممنون میشوم اگر من را راهنمایی کنید .با تشکر

پاسخ

درود
این مشکل در بعضی بیمازان با اسپری بی حسی در محوطه دهان کاسته میشود.

امتیاز دهید :
به اشتراک بگذارید :

گزارش

نظرات کاربران

نظر دهید

تماس سریع